1 december

2011-12-01 @ 08:14:53

Då var adventsljuset tänt och nedräkningen till julafton har börjat. Jag kom på att nedräkningen på ett vis även blir till Lillan, då från och med den 23 december är "normalt" att hon kommer, då man ska räkna med att hon kommer mellan två veckor innan och två veckor efter beräknadt förlossningsdatum.

Idag ska jag äntligen klippa och slinga håret. Senast jag klippte mig var när vi var i Vancouver i slutet av augusti, så det är minst sagt behövligt nu! Då jag fortfarande klipper mig i Trelleborg, passar jag på att träffa Louise och lilla Noomi när jag är där. Tycker det är så svårt att hitta en ny frisör.. samtidigt är det faktiskt kul att någon gång per år hälsa på i sin gamla stad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback