Bästa bror

2012-09-06 @ 21:25:09

Förutom att det är kul att vara mammaledig samtidigt som min bror är pappaledig med deras lilla Tilde, så har det varit jäkligt praktiskt denna veckan. I tisdags var jag hos frisören halva dagen och färgade håret och idag var jag hos tandläkaren. Imponerad att han klarar ta hand om en 8-månaders och en 1-åring utan några problem. I övrigt har veckan innehållit massa andra praktiska aktiviteter så som planering inför bröllopet och förberedelser inför bygglovsansökan. Idag lämnades äntligen bygglovsansökan in av vår arkitekt på Hem1, nu är det bara att hålla tummarna att vi får det godkänt utan några problem. I helgen blir det däremot andra bullar; imorgon kväll är vi bortbjudna och på lördag är det Carros 25-årsfest i Helsingborg. Det kommer bli ett mycket bra avslut på en intensiv vecka!

Här är en söt liten bild på kusinerna från lunchen idag :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej hjärtat! Nu är vi äntligen hemma igen. Vi har lite otur med vädret, då de tre första dagarna regnade, men det är ändå superskönt att komma iväg.
Så stor Neda blivit & så söt :)
Jag får sätta mig ner och titta på bloggen, intressant.
Grattis till ert husbeslut & hoppas att går vägen till ert drömhus.
Puss lycka till!

2012-09-07 @ 16:45:43
URL: http://www.stylinghouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback