På väg hem

2012-10-07 @ 15:38:17

Då börjar denna helgen lida mot sitt slut. Jag har haft det riktigt bra uppe i Stockholm och utgången igår kväll var så välkomnad och rolig. Det blir extra kul att gå ut och festa och dansa när man gör det så sällan nuförtiden. Resultatet idag är dock att jag är sjukt trött och lite bakis, men det är helt ok när man ändå bara spenderar en stor del av dagen på tåget tillbaka till Malmö. Det ska bli så mysigt att träffa min lilla solstråle om några timmar! Men jag måste säga att det har verkligen gått över förväntan att vara ifrån henne en hel helg - jag har inte alls tyckt att det har varit jobbigt. Och det beror förmodligen på att jag vet att hon har det så bra hos sin mormor och morfar samt att jag vetat att det bara är över helgen som jag inte träffar henne. Så det är riktigt skönt att veta att det går alldeles utmärkt att lämna bort henne till mina föräldrar. Nästa gång får jag och mannen däremot se till att vara tillsammans nästa gång vi får barnvakt :) Han verkar för övrigt ha haft det hur bra som helst i Italien och är även han på väg hem nu. Ser fram emot en myskväll med min lilla familj ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback