Andra dagen i rad

2012-09-27 @ 16:07:00

Även idag har jag och lillfia varit hemma i stort sett hela dagen. Det händer inte ofta och nu har vi varit det i två dagar! Otroligt skön att bara mysa och busa tillsammans hemma och inte flänga runt på stan och fikor som vi i vanliga fall gör. Man behöver nog lite både och. Idag har vi som sagt busat en hel del och på lunchen fick Neda testa på att äta själv när hon inte längre ville ta emot mina skedar. Det blev ju minst sagt kladdigt och det tog ett bra tag att städa efter henne, men det bar kul att se och hon stoppade faktiskt ganska mycket mat i munnen trots att jag trodde hon var mätt.

Nu ligger lillan och sover sin eftermiddagsnap så jag tänkte ta min chans och hoppa in i duschen. Ikväll bär det av ut på stan för min del. Det blir restaurang besök med förhoppningsvis god mat och gott vin tillsammans med Malin som har lilla Lova som är exakt lika gamla som Neda. För en gångs skull ska vi ses utan de små! Det ska bli riktigt kul och jag hoppas vi kan undvika att prata bebisar nu ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums, det såg gott ut. Vad stod på menyn?

Svar: Hon fick kyckling i grädde kryddad med bl.a. salvia och ris till det, i mixad form därför det blev så kladdigt ;)
Elina

2012-09-27 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback