Om Elina

2012-06-30 @ 21:13:00

Jag heter Elina Nilsson, är 25 år och bor i Malmö med min blivande man Björn. Vi fick vårt första barn Neda den 3 januari 2012. Jag startade denna blogg strax efter att jag fick reda på att jag var gravid. Dels för min egen del för att få ut mina tankar och känslor, dels för att dela med mig av denna häftiga resa, men också för att kunna få tips och utbyta idéer med andra mammor och blivande mammor.

 

Livet kretsar just nu kring bebisar, vårt bröllop (2012-11-24), fritidshusbygge men självklart mycket mer. Jag älskar även att laga mat (har en matblogg: http://www.matdoris.se), yoga, shopping, m.m. En av mina absoluta favoritsysselsättningar är att äta en god middag med goda vänner.

 

Jag hoppas ni gillar att läsa min blogg. Jag tycker om att få feedback på vad ni tycker och tänker, så kommentera gärna.
Trackback