Famljehelg

2011-12-10 @ 10:58:52

Nedräkningen har verkligen börjat nu - 19 dagar kvar till det  planerade kejsarsnittet. Jag känner mig så himla glad nu, längtar som bara den efter vår lilla bebis och känner mig redo att hon ska komma. Tiden kommer att gå otroligt snabbt nu - förberedelser inför jul och om två veckor är det julafton, sen är det bara några dagar till vi har vår bebis hos oss!

Idag är det släktträff på schemat. När vi är här uppe i Karlskrona hos älsklingens familj vill vi passa på att träffa alla. Och det lär ju dröja ett tag tills nästa visit här med tanke på att Lillan snart kommer. Under dagen blir det att hälsa på mormor Jenny och ikväll är det lite större familjemiddag hos älsklingens boros familj. Det ska bli mysigt! Och kul att se hur stora barnen blivit sedan i september. Leo har till och med börjat gå nu!

Men innan vi drar igång dagen ska jag läsa lite i min bok "Sarahs nyckel" - otroligt bra bok som jag läser på rekordtid för att vara mig. Jag tycker att det är så himla mysigt att ligga och läsa skönlitterära böcker nu när jag är färdig med skolan. Var nog typ 1,5 år sedan sist jag läste en skönlitterär bok, blir liksom inte så sugen på det när man sitter och pluggar och läser annat hela dagarna. Men nu är den tiden över :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det lär nog gå jättesnabbt och långsamt på samma gång! Vad skönt och veta exakt när lillen kommer haha :) Vad ska bebisen heta? :D

2011-12-10 @ 22:25:51
URL: http://snurratankar.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja det kommer nog gå långsamt med tanke på jobbiga nätter i alla fall. Otroligt att det kan vara så svårt att sova bekvämt.. men nu är det bara 18 dagar kvar :) Vi har inte bestämt namn än, kommer inte göra det förrän hon har kommit. Och egentligen är vi inte ens helt säkra på att det är en hon, bara till 75% enligt barnmorskan på första ultraljudet. Men jag gillar namnet Neda, det ligger högst upp på listan :)

2011-12-11 @ 16:45:13
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback