Foglossning

2011-12-14 @ 17:14:00

Det onda som jag trodde var ischias-nerven i kläm, konstaterade sjukgymnasten i själva verket var foglossning. Så nu har jag fått lite tips på träning av någon stabilisatormuskel som jag ska träna och lite råd om vad jag ska undvika, typ att jag inte ska gå för mycket, vilket jag har gjort hela dagen idag.. Jag kan ju inte sitta inne hela dagarna, så idag fick det bli en runda på Hansa med Ann-Marie, Lotta och Tilde för lite julklappsshopping. Och snäll som Ann-Marie är så hämtade och lämnade hon mig hemma så att jag slapp gå genom stan. Nä, foglossning är ju inte särskilt kul, men jag ska vara glad att jag bara behöver dras med det i två veckor till - det ska jag nog stå ut med! Imorgon får jag väga upp min aktiva dag idag med en lugnare hemma dag med lite bak. Tänkte baka en underbart god nötkaka som jag blev bjuden på i helgen. Återkommer med recept för er som är intresserade. Kvällen blir till att ligga och slappa i soffan och vila mina fogar :) Har till och med bett älsklingen att hämta sushi på vägen hem, då jag inte orkar stå upp en minut till. Det ska bli mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback