Jäkla ischias!

2011-12-13 @ 12:39:43

Håller på att bli galen av inte inte kunna röra mig ordentligt och vara tvungen att vara hemma så mycket. Jag har tokont i ischias-nerven när jag går, så julklappsshopping på stan känns långt iväg just nu. Någon som har tips på vad man kan göra för att försöka få bort smärtan från denna verv? Tanken på att ha så här ont och inte kunna röra på sig i två veckor till, samtidigt som man har massor av energi, får mig att bli galet rastlös. Får kanske vara lite kreativ och baka, sy och sådana saker.. Nu ska jag i alla fall få in mina skurna pepparkakor i ugnen så att de är klara innan Anna kommer. Skönt att få lite besök när man själv har svårt att ta sig ut ur lägenheten, det ska i alla fall bli mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gick på akupunktur:) tyckte det hjälpte!!

2011-12-13 @ 15:13:05
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack för tipset, det ska jag absolut kolla upp!

2011-12-14 @ 08:33:46
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback