Lillans första kläder

2011-12-12 @ 08:54:21

Undrar om jag och älsklinge omedvetet håller på att ställa in oss på att Lillan snart kommer - idag vaknade vi 05.30 och var redo att stiga upp. Det blev i alla fall en mysig morgon med massa levande ljus. Trots den relativt korta natten sov jag ovanligt gott. De senaste nätterna har varit väldigt obekväma och jag har känt mig mörbultad när jag vaknat, men i natt märkte jag inte av magen så mycket :)

Nu är kläderna som ska med till BB inhandlade och redo att packas ner i BB-väkan. Eller hur är det vita byxorna med prickar för söta i rumpan?


Målet med dagen är att äntligen handla och pynta julgranen. Det har jag längtat efter, ska bli så mysigt att stiga upp om de mörka morgnarna och tända granen! Tänkte också baka fler pepparkakor idag, då jag gett bort alla de skurna pepparkakor jag bakade förra veckan. Måste ju ha goda pepparkakor till glöggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback