Amningskudde

2011-07-14 @ 09:09:25

Fortfarande ganska nyvaken, precis ätit frukost men känner mig hungrig igen, så det får väl bli en frukost till snart. Inatt har jag sovit ovanligt dåligt. Jag vet inte om det beror på att jag såg ett förlossningsprogram på kanal 5 igår eller vår brainstorming om hur vi ska planera rummen på vinden som vi ska bygga upp till (mycket svårt att komma på en bra planlösning!). Eller om det är magen som börjar kännas mer, för varje gång jag vaknat under natten så var jag tvungen att byta sida att ligga på för maggen tryckte på och det kändes obekvämt. Känns dock lite tidigt att redan sova obekvämt, magen har ju bara precis börjat växa. Jag kanske ska testa amningskudden som jag fick låna av min svägerska, den ska tydligen vara bra att sova med också :)

 

Amningskudde

 

 

 

Idag blir det en tur på stan innan jobb med en annan blivande mamma. Tänkte kolla om jag hittar en pappabok att köpa till älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback