Äntligen tagit mig i kragen

2011-07-29 @ 17:49:43

Idag har jag äntligen skaffat träningskort och börjat träna. Det var dock lite svår i och med att jag inte är så säker på vad jag egentligen kan göra för övningar nu när jag är gravid. Så jag bokade en personlig tränare till på måndag för att få lite träningstips för en gravid kropp. Känns underbart att äntligen kommit igång! Bara fem minuters promenadavstånd från hemmet, så nu har jag inga ursäkter längre. Med tanke på att jag har lite skolios (sned rygg) och snart kommer att bära massa kilo på magen så är det bäst att träna upp kroppen så den orkar bära allt.

Nu ska vi iväg till några goda vänner och käka sushi och ha lite fredagsmys :) Känns som perfekt nivå på sociala aktiviteter en kväll som denna då både jag och älsklingen är trötta och inte så sugna på för mycket av aktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback