Babyboom i Hunnamåla

2011-07-25 @ 09:53:48

Om ett år kommer det vimla av bebisar här runt vår stuga i Hunnamåla Krok. Igår kväll när grannarna var på middag här så kom även deras dotter med man, och det visade sig att de också väntar barn - bara en vecka efter oss! Vilket sammanträffande! Och tydligen finns där redan en halvår gammal bebis i familjen. Alltså kommer det finnas fyra bebisar här nästa sommar som högst har ett års åldersskillnad. Superkul!

Nu ska jag och mamma åka in till Tingsryd och göra stan, haha. Nä jag bara skojade, men lite mathandling och jag tänkte kolla om jag hittar ett par stövlar. Det har blivit ett stort behov denna sommar. Och kan även tänka mig sen när bebisen är född att man oftare kommer gå ut i regn och rusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback