Blivande lattemammor?

2011-07-08 @ 09:32:31

Igår kväll hade jag en liten middagsdejt med en tjej som också ska ha barn i januari som jag. Känns jättekul att prata och lära känna någon som är i samma sits som mig själv! Det blev en hel del graviditetssnack! Vi ska försöka träffas minst en gång i månaden nu i början, sedan oftare när vi närmar oss slutet av graviditeten och sen är vi ju mammalediga tillsammans i ett antal månader :) Detta ska bli så kul! Nästa vecka ska jag ta en fika med en annan tjej som också ska ha i januari. Förhoppningsvis slutar det med att vi blir ett lite större gäng som kan umgås och dela med oss av våra olika erfarenheter :)

 

Även idag är jag ledig :), så jag ska träffa underbara Virre och ikväll blir det middag med Emmelie och hennes nya sambo som vi fortfarande inte hunnit träffa. Vilken underbar fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback