Busy day!

2011-07-07 @ 17:42:35

Oj, vad men kan hinna med mycket på en och samma dag! Först imorse var jag på möte med vår bostadsrättsförenings förvaltare Bredablick, då de skulle presentera vår budget för vindsprojektet så att vi kan ta ett beslut om att köra igång det. Och det verkar det bli :) Mycket att fixa med, möte med bank, extra stämma, möte med skattekonsult m.m. Detta blir ett enormt projekt, men när det blir klart kommer vi förmodligen att ha en riktig drömlägenhet!

 

Sen hade jag en dejt på stan med min mamma, och det var supermysigt att träffa henne. Det blev lite ny kläder för min del, eftersom min växande mage börjar behöva det. Så det blev ett par mammabyxor och några linnen. Jag tror att jag kommer att använda en hel del linnen med kavaj eller kofta undergraviditeten, så jag hittade några långa linnen på H&M som jag tror kommer att funka bra för det! Så underbart skönt det var att prova mammabyxorna, inte för att jag hunnit få någon stor mage än, men det är skönt att slippa trycket speciellt när man sitter ner :)

 

Nya mammakläder

 

 

 

Efter dejten med mamma gick jag till banken med lite ärenden för bostadsrättsföreningens räkning. Slutligen fick jag en timme över, så nu sitter jag hemma i soffan och vilar lite. Planen för kvällen var att träffa min lilla nya mammagrupp som jag inte träffat än, dock blir det bara jag och en till efter lite avhopp, men det ska bli jättekul ändå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback