Cykelsemester

2011-07-10 @ 22:29:57

Idag hade jag och älsklingen en liten cykelsemesterdag, som vi kallade det :) Först blev det lite solande och badande vid Västra Hamnen, sen framåt lunchdags cyklade vi till Limhamn för att käka lunch på fiskrökeriet där. Sedan avslutades cykelturen i småbåtshamnen i Limhamn för lite glass och en liten tupplur i gräset!

 

Räklunch i Limhamn

 

 

 

Kvällen har spenderats men min kära vän Pernilla. Jag har inte träffat henne tidigare sedan jag kom hem, så det var riktigt kul att ha lite kvalitetstid med varandra :) Också blev det lite tävling på den nya minigolfbanan i Folkets Park. Det var en mycket fin, rolig och annorlunda bana. Kolla bara in detta hålet som ska föreställa Turning Torso!

 

Minigolf i Folkets Park

 

 

 

Imorgon kväll ska vi till Louise och Lenny, och vi ska äntligen få träffa nyfödda lilla Noomi (och storebror Neo så klart)! Nu ska jag fortsätta att frossa chips och dip, och hoppas på att det finns något kul att somna till på TV! God natt på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback