Fikatime

2011-07-13 @ 11:16:42

Regnet öser ner, inte så illa med tanke på att jag ska jobba i eftermiddag. Men först blir det fika med Evelina, en tjej från blimamma.se som jag inte träffat än. Hon ska också ha barn i januari, så det ska bli jättekul att ses och se vad det är för typ av tjej och hur hennes graviditet går.

 

Imorse när jag vaknade kändes nästan min mage platt igen. Gud vad jag längtar tills man kan få ett bevis på att det är någon som lever där inne! Man kan ju faktiskt inte vara säker på det. Om precis en vecka så ska jag och älsklingen på vårt första möte på MVC och i och med att jag redan är i 16:e veckan då så hoppas jag på att vi kan få höra hjärtljuden från bebisen. Det hade varit både häftigt att höra men också lugnande så man vet att han/hon lever!

 

Dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback