Första magbilden

2011-07-01 @ 17:20:16

Nu har vi kommit upp till stugan i Småland igen efter nästan en vecka i Karlskrona. Det ska bli en mysig helg med älskling, bror och brors sambo, och imorgon kommer mina två killkusiner och deras respektive.

 

Igår kväll tog älskling första fotot på min mage, vi tycker båda att det börjar synas nu, men om man inte vet om att jag är gravid så kan man nog tro att jag fick en putmage efter mitt halvår i USA, haha! Vad tycker ni, syns det eller är det bara vårt önsketänkande ;)

 

Gravidmage 12+3

 

 

 

Nu ska jag sätta igång med kvällsmaten. Det blir att rulla köttbullar och göra potatismos och så tänkte vi ha kantarellsås till det, mums! Sen skulle jag tippa på att vi resten av kvällen kommer att lägga det pussel som vi påbörjade förra helgen på 2000 biter. Kommer dock garanterat inte bli färdiga ikväll...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback