Grattis älskling

2011-07-22 @ 09:20:58

Idag är det min älsklings födelsedag, det firade vi nu på morgonen med lite paketöppning här i sängen. Men det riktiga firandet ägde rum igår kväll med räkfrossa på skärgårdsbåten här i Karlskrona. Oj vad det är gott men räkor, det var inga problem att få i mig det trots svårigheter med annan mat nu under graviditeten. Det var en relativt viktig kväll igår då mina föräldrar träffade Björns pappa samt bror med son för första gången. Och det gick hur bra som helst. Speciellt med tanke på att pappa och Björns pappa diskuterade att de tyckte det var dags att vi skulle gifta oss, haha! Jag håller med dem :)

Räkafton på skärgårdsbåten


Älskling med sin mamma


Mamma, pappa och jag


Björns mamma, pappa och lille Noah


Älskling med Noah


Även idag blir det umgänge med familjen. Jag och mammabjörn tänkte möta upp mina föräldrar om ett tag och ta en runda på stan, medans Björn måste jobba lite först på förmiddagen innan han kan ta helg. Sen i eftermiddag blir det nog en runda till vår (förhoppningsvis) blivande tomt på Senoren för att kolla läget där och bli ännu lite kärare i tomten än vad vi redan är :)

Ikväll blir det nog middag med allihopa igen och förhoppningsvis även Björns brors fru och barn nummer två, som var tvungna att stanna hemma igår kväll.

Nu är det nog dags att ringa mamma och pappa och göra lite planer inför förmiddagen. Ha en underbar dag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt det ser ut, verkligen! Hihi tur det gick bra med mötet mellan alla, alltid lite nervöst ju! Hälsa och gratta Björn på födelsedagen!



kram Anna

2011-07-22 @ 17:27:04
Postat av: Elina

Ja nu kan man pusta ut när typ alla har träffats :)

2011-07-23 @ 12:06:12
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback