Intensiva dagar

2011-07-23 @ 12:00:22

Oj, vad man kan vara trött och matt. Antingen är det för att det varit ovanligt mycket sociala aktiviteter de senaste dagarna eller så kan det vara järnbristen som min barnmorska upptäckte. Jag köpte i alla fall järntabletter igår som jag nu börjat ta. Hoppas att min yrsel och trötthet försvinner lite nu.

De senaste dagarna har som sagt varit ganska intensiva. Igår var först jag, mamma, pappa och Björns mamma på stan en runda och käkade lunch och så, sen mötte jag upp Björn och ett par som bor i Stockholm för en eftermiddagsfika. Åh, de har en 6 månader gammal bebis, så mysigt :) Sen på kvällen firade vi Björn här hemma hos hans mamma med mina föräldrar och även Björns bror med familj. Så det blev alltså en väldigt intensiv kväll med tanke på de två små barnen. Men det var en jättetrevlig dag och kväll. Men jag måste helt enkelt inse att jag inte orka med så mycket för tillfället.

Nu på förmiddagen har jag mest legat och slappat - skönt! Men nu är det dags att fånga dagen innan den springer iväg för oss. Det blir först lite ärenden på stan, sen kanske en tur ut till Marcus och Karin, och kanske en runda till Björns mormor. Ikväll hoppas jag dock på att det blir lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback