JIPPI!!

2011-07-19 @ 18:53:10

Äntligen har jag blivit av med mitt pass på fredag!! Jag trodde att jag bytat bort passet redan för några veckor sedan, men sedan visade det sig att kille som skulle ta det inte fick lova att jobba så många dagar i rad som han i så fall skulle ha gjort. Men nu har jag ältligen löst det med en annan kollega - så nu är jag ledig på fredag!! Eller rättare sagt torsdag till tisdag! Mycket viktig och trevlig helg har vi fram för oss :) Vi ska upp till älsklingens släkt i Karlskrona och mina föräldrar kommer också dit. På torsdag har jag bokat in en räkafton på en av skärgårdsbåtarna i Karlskrona. Vi kommer bli 10 personer. Och det kommer bli första gången mina föräldrar träffar Björns pappa och även hans bror med familj, så det ska bli spännande :)

Nu är det jobb som gäller till klockan 23.00 ikväll, men det kommer gå hur lätt som helst för nu är jag så glad över att blivit av med mitt pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback