Jobblördag

2011-07-09 @ 15:29:56

Idag är jag riktigt seg i både huvud och kropp. Sitter på jobb, känns lite tråkigt att vara här en dag som denna - det är lördag, solen skiner och sambon är ledig. Men, men, imorgon ska det bli fint väder också så då satsar jag på en stranddag eller liknande :)

 

Igår var en riktig kanondag. Jag fick träffat både Veronica fören fika och senare blev det middag med Emmelie, Fredrik och min älskling så klart. Så kul att träffa alla nu efter att man varit borta så länge! Och Emmelies nya man är absolut godkänd :) Tråkigt bara att vi inte bor i samma stad.

 

Snart är det dags för lunch här på jobb och då ska jag garanterat sätta mig på vår terrass och suga i mig lite solstrålar! Hoppas ni som kan njuter av den underbara solen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback