Många att berätta för

2011-07-12 @ 21:41:48

Precis hemkommen från jobbet. Faktiskt ganska kul att jobba idag med anledning av att jag berättade för en del arbetskamrater att jag är gravid - alltid lika kul :) Alla blir så glad och man får tusen frågor! Jag klagar ju inte när jag måste prata om min graviditet, det är ju nästan det ända som snurrar i mitt huvud för det mesta. Det är dock fortfarande en hel del på jobb som inte vet om det än. Vi är ju ganska många på jobb, bara min avdelning är väl typ 60 personer... Snart börjar det ju synas och då säger det sig självt att jag är gravid :)

 

Nu kommer mannen hem också, mysigt med lite tid tillsammans på kvällarna. Vi får ju passa på att ha kvalitetstid tillsammans nu innan vi får en till familjemedlem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback