Minimal viktökning

2011-07-05 @ 13:38:42

Nu börjar jag sakta men säkert gå upp i vikt (tror jag). Idag vägde jag mig och nu väger jag 0,5 kg mer än för två veckor sedan, inte mycket mer, men det går ju på rätt håll :) Har varit lite orolig att jag inte får i mig tillräckligt, men det verkar vara många som inte går upp de första månaderna och också några som gått ner något kilo som jag. Så det är nog ingen fara!

 

Nu är det snart dag att ge sig av till jobb efter en slapp förmiddag som till största del spenderades i soffan. Man har ju en bra ursäkt att man är gravid och ovanligt trött. Skämt å sido så har jag en hel del att göra här hemma nu sedan jag kom hem. Har till och med inte fått in alla mina kläder från USA i garderoben. Får kanske ett av morgondagens projekt.

 

Idag tänkte jag berätta för min chef att jag är gravid. Lite nervös måste jag säga att jag är, men jag tycker det är bäst att berätta så fort som möjligt så jag inte behöver tänka på att dölja min lilla mage. Wish me luck! :)

 


Kommentarer
Postat av: helena

jag gick oxå ner lite i början..fast gick upp fort igen haha. Men oroa dig inte,bebisen tar vad den behöver:)

2011-07-16 @ 09:32:53
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja jag har börjat förstå att det är många som inte går upp i början, och jag försöker också tänka så som du skrev att bebisen tar vad den behöver. Det lugnar en lite :) Man är ju extra nojjig nu..

2011-07-16 @ 10:21:01
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback