Mysig söndagsmorgon

2011-07-31 @ 09:57:41

Ligger och morgnar mig i sängen med nyhetsmorgon på TVn medans älsklingen är i köket och fixar frukost till oss, hör minsann att han håller på att göra smoothies till oss - man kan ha det sämre. Dock känner jag mig nästan fortfarande mätt efter gårdagens minikräftsikva och ostbricka som till slut avslutades med godis. Jag tror faktiskt att min aptit börjar komma tillbaka. Nu imorse när jag vägde mig så har jag gått upp ett halvt kilo! Återstår att se om det håller i sig, eller om det bara är en tillfällighet efter allt jag åt igår kväll ;) Hade varit skönt om jag äntligen börjar öka lite i vikt, känns som om det börjar bli dags nu!

Idag får vi nog städa lägenheten, som vi inte hann med igår, och sen kanske en promenad i skogen eller vid stranden. Känner för att vara ute mycket idag, hoppas bara vädret blir håller sig okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback