Skogens guld

2011-07-26 @ 11:27:02

Jag älskar kantareller! Helst som sås, med det går också bra smörstekta på en macka - mums! Igår tog jag och mamma en lång promenad i skogen (den hade dock blivit längre om inte jag varit så trött och anfådd som jag nu blir) och vi hittade en del svamp. I alla fall så det räcker till en svampsås till mig och Björn ikväll (mamma och pappa har åkt till Helsingborg nu). Men jag tror att vi ska ta en runda till innan det är dags för middag ikväll, och se om vi kan hitta några till.

Självplockade kantareller


Nu ska vi ta en filt och gå ut och lägga oss i gräset och slappa lite. Ska nog ta med mig korsordet som jag började på imorse. Åh, vad jag skulle vilja stanna kvar här en vecka minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback