Ta reda på kön?

2011-07-21 @ 11:04:43

Fick en fråga här på bloggen om vi ska ta reda på könet på bebisen på ultraljudet. Jag älskar att planera, organisera och förbereda - så mitt svar blir JA. Dock föredrar älsklingen att vänta på överraskningen till förlossningen. Men nej, det blir för jobbigt för mig, haha! Så han har tyvärr inte så mycket val i denna fråga... Vad tror vi det blir då? Björn är helt övertygad om att det är en pojke, vilket jag inte riktigt förstår att man kan vara så säker på ;) Jag tycker det är mycket svårare att få en känsla av vilket kön det är, men det lutar nog lite mer åt en flicka för mig. Tiden får helt enkelt utvisa :)

Nu får jag sätta igång att packa för vår långhelg i Karlskrona. Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback