Tjejkväll i Helsingborg

2011-07-17 @ 16:40:00

Igår av det det årliga Kul i Juli med tjejerna i Helsingborg. Det blev en supertrevlig kväll, med dock ganska annorlunda för mig nu när jag är gravid. Vi brukar gå ut senare på kvällen, men jag hoppade utgången i år, dels blir det inte riktigt lika kul när man själv är nykter och att jag nu även blir trött så himla tidigt på kvällen. Så jag körde hem till Malmö när de andra gick ut och gjorde Helsingborg osäkert. Men det var jättekul att träffa alla tjejerna. Det var helt enormt vad vi skrattade igår! Så härligt!

 

Middag med tjejerna

 

 

Emmelie, jag och Ida

 

 

Emmelie avgudar min lilla bebismage :)

 

 

Igår på dagen, när jag och älsklingen var på IKEA, så köpte vi en ny bäddmadrass till vår relativt nya säng som vi inte riktigt varit nöjda med. Men vi kom på att det bara var bäddmadrassen som behövdes bytas ut som tur är. Så vi köpte en tempur-liknande bäddmadrass, och den var magiskt skön! Underbart! Och bra tajming nu när jag är gravid och har börjat tycka det är svårare att ligga bekvämt i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback