Mysiga Måndag

2011-07-12 @ 11:14:57

Nu är mina fötter fina igen efter en pedikyr med mamma igår eftermiddag. Underbart skönt att bli lite ompysslad ibland. Det blev även en hel del förlossningssnack med mamma. Trots att det är ungefär 6 månader kvar till min förlossning så snurrar det många frågor i huvudet på mig.

 

Mamma under pedikyren

 

 

 

Igår kväll var vi på en mysig middag hos Louise och Lenny och deras två små barn, Neo och Noomi. Noomi är bara 1,5 vecka gammal, otroligt när man tänker på att men ska få ut en så stor bebis från sin kropp! Känns också helt otroligt när man håller lilla Noomi och vet att vi kommer att ha en sådan liten bebis om bara ett halvår.

 

Jag och Noomi

 

 

 

Älskling och Noomi

 

 

 

Oj vad vi börjar längta efter vår lilla bebis nu! Samtidigt är det så mycket som kommer att hända nu i höst innan bebisen kommer i januari, så man blir lite distraherad av det också. Imorse hade vi till exempel möte på banken angående lån till vindsprojektet som förmodligen kommer ha byggstart i början av hösten. Nu är vi inte långt ifrån tills projektet drar igång på riktigt!

 

Ikväll blir det jobb på supporten som vanligt, men slutar halv tio så det är skönt att det inte är så sent. Nu blir det lite mer rensning och organisering i garderoberna som jag startade med igår. Men förts blir det en liten power nap på soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback