Snart eget fritidshus?

2011-07-24 @ 12:14:10

Nyss anlända till stugan i Småland efter en dag i Karlskrona och besök hos Björns mormor. Snart är dags för god middag med mamma och pappa, även våra närmsta grannar här kommer till middagen. Mannen i hushållet där är professor i nationalekonomi, så jag tänkte ta min chans och fråga honom om lite tips inför mitt examensarbete i just nationalekonomi. Tänkte faktiskt sätta igång med uppsatsen så snart jag kan, trots att kursen inte börjar förrän slutet på oktober/början av november. Vill göra allt jag kan för att bli färdig med skolan i så god tid som det bara går, tänk så skönt om jag kunde vara färdig till början av december!

Igår tog vi en runda till Marcus och Karin på Skällö - gud vad underbart de har det där! Vad jag längtar tills vi får vår tomt i ordning med i alla fall ett litet hus och en terrass! Här dansar Karin och Thilda till Waka Waka :)

Kan man vara lyckligare?


Nu får jag hjälpa mamma i köket innan hon stressar ihjäl sig... Det ska bli mumsig med grillad fläskflié, klyftpotatis och egenplockad kantarellsås :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

så fin bild på Karin och Thilda!



vad roligt att du har en blogg Elina!



vi hörs och ses snart hoppas jag, kram från Lisa (Lisa och Frederik-Lisa alltså)

2011-07-25 @ 16:23:50
URL: http://vicket.blogspot.com/
Postat av: Elina

Ja det är en underbar bild :) Kul att du gillar bloggen! Ja vi får se till att ha en grillkväll eller liknande tillsammans snart. Kram

2011-07-25 @ 16:57:15
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback