Vecka 15

2011-07-11 @ 11:24:09

Veckorna går så fort nu, som alltid på sommaren! Idag går vi in i vecka 15. Magen börjar synas mer och mer, men fortfarande så kan den förväxlas med en tjock mage om man inte vet att jag är gravid. Bara på en vecka tycker jag faktiskt att den har växt en hel del, så kanske om typ två veckor så ser det nog ut som en riktig gravidmage :) Idag när jag vägde mig så vägde jag 53,6 så jag har nog gått upp några hg, men ligger fortfarande lite under min normalvikt. Förmodligen så kommer vikten börja öka nu de kommande veckorna, känns som om det börjar bli dags. Såhär ser min mage ut idag:

 

Magbild vecka 15 (14+0)

 

 

 

Idag blir det lite pysslande hemma innan det är dags att åka till Trelleborg för grillning hos Louise och Lenny, tänkte sortera garderoben och sätta in lite fler hyllor. Passar bra nu när det är mulet ute, men ikväll ska det bli sol igen lagom till grillningen :)

Kommentarer
Postat av: susanne

grattis.. själv e man bara i v 5

2011-07-17 @ 09:51:49
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Elina

Tack och grattis till dig också! Underbar känsla att vara gravid :)

2011-07-17 @ 15:28:53
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback