Vecka 17

2011-07-25 @ 10:24:01

Vecka 17 startar idag och äntligen tycker jag nog att det syns att jag är gravid, och inte bara lite småfet. Jag tar bild på magen på morgonen varje måndag nu, men senare under dagen när man ätit och druckit så putar den ännu mer ut. Om några veckor har jag nog en riktig gravidmage :)

Magbild vecka 17 (16+0)


Det är egentligen inte så konstigt att magen börjar synas nu. Min livmoder är tydligen i denna veckan lika stor som två knytnävar och bebisen är ungefär hela 14 cm lång. När jag tänker på det är det svårt att förstå hur det får plats där inne. Och det är ännu svårare att förstå att det är vår bebis som ligger där inne som vi kommer att leva tillsammans med resten av våra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback