Yogapass hemma

2011-07-31 @ 21:56:35

Nu ikväll hade jag ett litet yogapass här hemma med hjälp av en bok jag fått låna av min svägerska (tack Fia!).


Tror att jag kommer må mycket bra om jag fortsätter med det genom hela graviditeten. Framför allt så jag behåller lite smidighet, men också för att stärka buk och rygg. Ska även försöka gå på lite av Friskis yogapass, nu innan man blir för stor för att delta där :) Och imorgon är det dags att träffa den personliga tränaren som jag bokat in för att få lite tips på hur jag ska träna som gravid. Framför undrar jag hur jag ska träna min mage på ett bra sätt. Sen har jag också läst att man ska undvika att ligga på rygg, men förstår inte riktigt varför det inte skulle gå bra när man fortfarande inte bär på så stor bebis.

Tänkte redan kryp i säng, trött efter en lång dag av städning, cykeltur och solning på stranden ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det verkar vara en djungel det här med träning när man är gravid... Ska själv försöka komma igång igen efter att ha slappat hela sommaren.

/Emma

2011-08-01 @ 08:47:26
URL: http://emmabloggat.blogspot.com/
Postat av: Elina

Ja, jag tycker också att det är en djungel.. Skriver här om jag får några vettiga, bra tips på träningen idag :)

2011-08-01 @ 10:19:33
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback