2 down, 1 to go

2011-06-07 @ 01:38:05

Då är båda tentorna för dagen avklarade! Men måste dock fortsätta plugga till sista tentan imorgon. Ska bli otroligt skönt att bli färdig med denna terminen, längtar så till imorgon kväll när tentan är skriven och jag kan börja packa, tvätta, slappa och umgås med mina roomies mina sista dagar här i Corvallis. Sen på lördag bär det av till Seattle med Meru och det kommer bli superkul och mysigt! Direkt när jag kommer dit ska jag väga mina väskor (har ju ingen våg hemma) så jag vet om jag kan shoppa lite till innan jag åker hem :) Väldigt sugen på att handla bebiskläder! Tänkte att jag kan handla flickläder, så om vår bebis visar sig vara en pojke så kan vi ge kläderna till min brors dotter som är beräknad att födas 17 augusti! Bra plan va? Sen skulle det inte heller vara fel om vikten tillåter att jag köper lite mer kläder till mig själv också - sjukt bra shopping i Seattle ju!

 

Nu ska jag bita i det sura äpplet och sätta igång med finans-pluggandet.

 

Förresten, grattis på nationaldagen Sverige! Hoppas ni haft en fina dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback