Bästa film på länge

2011-06-11 @ 17:52:09

Steven Spielberg's nya film Super 8 är lätt en av de bästa filmer jag sett på länge. Mycket spänning men också känslor - den måste helt enkelt ses! Jag brukar inte skrika på bio, men jag skrek jäkligt höget en gång :) Det säger en del om hur inne jag var i filmen, haha!

 

Innan filmen var vi och käkade middag, men det fick bli en ganska snabb sådan då vi ville vara i tid i och med att det var premiär av filmen.

 

 

 

 

Idag ska vi på graduation ceremony och se alla som tar sin examen idag. Ska bli kul att se i och med att man sett det så många gånger på filmer och så. Först tänkte jag sticka iväg och träna, men innan dess blir det färska jordgubbar och flingor till frukost, mums.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback