Dags att börja shoppa loss..

2011-06-09 @ 01:02:37

Nu har jag satt igång med all den sista shoppingen jag vill göra innan jag lämnar detta billiga land. Jag började idag att köpa en ny hårfön och en locktång.

 

Nyinköpt hårfön och locktång

 


Hårfön och locktång

 

 

Dock är jag inte helt säker på om de funkar i Sverige, kommer inte ihåg vilken strömspänning det måste vara, så jag får ringa min elektriker till bror imorgon och höra om jag köpt rätt. Jag tänkte också ladda upp med laktospiller och gravidvitaminerpiller, som är så mycket billigare här jämfört med hemma! Hmm, ska bli spännande att väga väskorna på söndag när vi kommer upp till Seattle. Lite nervös är jag allt!

 

Nu ska jag sätta igång och laga potatismos och korv - min nya favoritmat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback