Försmak på föräldralivet

2011-06-29 @ 22:19:53

Dagen har spenderats med älsklingens bror samt brorsöner, och det är minst sagt intensivt. Samtidigt som man längtar tills vi själva får en liten bebis, så fasas man lite för vilken utmaning man har framför sig, speciellt när man tittar på Noah som konstant trotsar mot sina föräldrar. Men det ska vi nog klara det med :) Dagens utmaning var att försöka få Leo att gå medans farfar kör grävskopa på tomten.

 

Leo lär sig gå

 

 

Men det blev en del slappande idag också...

 

 

I eftermiddags åkte vi alla ut till stugan på Kålö för att hjälpa svärmor med att sätta i ett nytt fönster. Det blev ganska sent, i alla fall för Leo och Noah så de båda flippade ut mot slutet. Så nu är det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt innan det är dags att sova.

 

Nu är det bara en halv vecka kvar på semestern och det känns ganska tråkigt, jag hade lätt kunnat vara ledig några veckor till... Med det ska jag inte tänka på nu, utan njuta av semestern istället :) Till helgen blir det någon typ av kusinträff i stugan i Småland och det ska bli riktigt mysigt :)

 

Förresten så känns det som aptiten verkligen kommit tillbaka, i alla fall på kvällarna. Nu har jag nämligen äntligen börjat äta lite större portioner, så jag hoppas att jag gått upp något i vikt nu. Dock kan det fortfarande vara lite tufft att äta på morgonen, men det blir säker bättre det också snart!

 



Kommentarer
Postat av: Yasemin

Men herregud vad roligt att ni ska ha en liten en :) Ett stort grattis till er båda!! Kramar Yasemin

2011-07-01 @ 12:41:09
URL: http://mybabytheodore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback