God morgon!

2011-06-02 @ 17:44:59

Har legat och mornat mig i någon timme nu, börjar bli dags att dra igång dagen. Idag har jag min sista föreläsning sen MÅSTE jag plugga hårt, har varit så slapp sista tiden. Men det går nog bra ändå!

 

I dag är det två veckor tills jag ska åka hem till Sverige - längtar otroligt mycket, och det blir ju inte bättre av att sista tiden mest består av pluggande och tre tentor. Som tur är blir det ju i alla fall en bra avslutning i Seattle med Meru. Det kommer bli mysiga sista dagar!

 

Dags att gå upp ur sängen nu, måste också hinna plugga till mitt sista quiz innan föreläsningen, och kanske också svänga in en runda på bookstore och se om de fått in den iPaden som jag vill ha :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback