Hemma!

2011-06-18 @ 08:28:49

Nu har jag varit hemma i Sverige i ett dygn. Känns väldigt konstigt måste jag säga, men samtidigt mycket skönt. Jag fick världens bästa välkomnande hem i går morse! På sängen låg bland annat ett paket med ett gravidsmycke som jag själv tänkt köpa senare. Det var jättefint! Det är en liten bjällra i kulan som bebisen kan höra från och med vecka 20. Gulligt!

 

Gravidsmycke

 

 

 

Igår kväll var det släktkalas för mamma som fyllt år och även mig i efterskott i och med att jag varit iväg. Då passade jag på att berätta för släkten att vi ska ha barn i januari. Så kul det var att berätta! Alla blev självklart superglada och jag började så klart att gråta, haha! Fick lite födelsedagsblommor också, bra för alla överlevde inte min sambos skötsel..

 

 

 

Idag ska vi till farmor och farfars gamla hus och se om vi vill ha något, innan de skänker bort det. De lämnade tydligen en massa när de flyttade till sitt nya radhus. Det hade varit kul att hitta något fint minne från dem :)

 

Ha en fin dag alla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback