Impulsshopping

2011-06-20 @ 15:45:00

Jag gick ner på stan idag för att handla ett simkort till min nya iPad, och det förde med sig både det ena och det andra.. Killen i 3butiken lurade på mig en iPhone 4, det var dock på tiden för mig att skaffa mig en ny telefon. Men det tog lite tid för honom att fixa och aktivera simkorten så han bad mig komma tillbaka efter en stund. Det innebar att jag gjorde ytterligare en del impulsshopping. Bland annat handlade jag en klänning som jag såg i ett skyltfönster som jag blev kär i första ögonkastet. Tänkte att den kunde passa bra även när jag får en bebismage :) Eller hur är den snygg?

 

Härlig sommarklänning

 

 

Jag köpte även två söta muggar till min älsklings föräldrar som det står morfar/farfar och mormor/farmor på. Vi ska upp till Karlskrona och hälsa på dem i nästa vecka, så jag tyckte det kunde vara kul att ha med något. Tyckte dessa passade prefekt nu när vi ska ha barn och de ska bli farmor och farfar på nytt.

 

Muggar till farmor och farfar

 

 

Nu ska jag iväg och träffa Malin för en fika nere på Möllan!

 


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasson

Supersnygg klänning vännen, du kommer se ut som en midsommardröm i den! =) <3

2011-06-20 @ 20:27:57
Postat av: Elina

Tack sötis :)

2011-06-21 @ 06:17:59
URL: http://embry.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj va fin den var!! :) Ha en mysig midsommarhelg vännen!

2011-06-22 @ 18:46:26
URL: http://lenaytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback