Korv och potatismos

2011-06-01 @ 03:18:42

Idag har jag mått ovanligt bra :) Dagen började jag med ett lugnt yoga-pass, sen åkte jag och handlade mat med Kiana som sovit över här inatt, och sen lagade jag min efterlängtade rätt: Korv och hemmalagad potatismos. Riktigt konstigt, jag har verkligen längtat efter den maten länge. Förstår inte hur det nästintill är omöjligt att äta vissa maträtter (som den mexikanska maten jag hämtade hem igår, fick inte ner många tuggor), och sen viss maträtter går hur bra som helst att äta. Nu kommer jag nog äta korv och potatismos i i alla fall en vecka :) Något annat som jag också verkligen längtar efter är salta HARIBO nappar, men det får jag nog vänta med tills jag kommer hem till Sverige, kan bli svårt att hitta här.

 

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för att gå till biblioteket och göra mitt sista grupparbete färdigt. Hoppas vi inte stannar hela kvällen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback