Lyxtorsdag

2011-06-10 @ 04:45:18

Idag spenderade jag, Meru och Jessica tre timmar på salongen. Det blev både manikyr och pedikyr. Det var underbart härligt, och det tyckte jag verkligen vi var värda efter denna terminen! Imorse färgade jag även håret, så nu börjar jag känna mig redo att åka hem :) Dock en hel del packning att göra, kanske dags att starta med det ikväll?

 

Manikyr & pedikyr med härliga vänner

 


 

 

 

 

Imorgon har jag lunchdejt med Lena och Maria. Det ska bli mysigt att träffa dem, har blivit på tok för sällan de sista månaderna. Och detta blir sista mötet med dem här i USA, men vi kommer garanterat att ses hemma i Skåne igen senare i sommar! Eller hur tjejer? :)

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Va mys det ska bli med lunch :)

2011-06-10 @ 19:25:00
URL: http://lenaytterberg.blogg.se/
Postat av: Annie



Vad härligt att bli så ompysslad!! Det var du helt klart värd :) Vi saknar dig här och ser ser fram emot din hemkomst :) Puss och kram

2011-06-12 @ 23:52:59
Postat av: Elina

Söt du är Annie! Saknar dig! Inte många dagar kvar tills jag är hemma nu..

2011-06-13 @ 08:36:26
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback