Mysdag i Seattle

2011-06-15 @ 07:53:31

Ytterligare en mysig dag i Seattle har passerat. Jag och Meru startade dagen med en lång härlig power walk, varefter vi åkte till deras country club och käkade lunch. Sen blev det en del shopping och lite jagande efter en iPad till svåger och ett iPad fodral till mig. Men det verkar som om alla At&t iPads i hela Corvallis och Seattle är slut. Så det blir att fortsätta att leta imorgon. Om jag inte hittar något fodral till min så får jag väl fortsätta använda ett linne att skydda den i väskan, haha :) För övrigt har jag blivit beroned av Angry Bird, men antar att det avtar snart för så kul kan det inte vara efter ett par dagar..

 

Här är lite bilder från middagen ikväll som vi åt på en super mysig italiensk restaurang. För mig blev det vildsvampsrisotto - supergott!

 

Meru

 

 

...och jag

 

 

... och vi

 

 

Dagen avslutade vi med att göra riktigt starka hemmagjorda Bloody Marys (mycket bra resultat!) och fixa våra naglar. Nu är det dock dags att gå och lägga mig. Imorgon är det sista dagen i USA. Mycket blandade känslor -kommer både vara mycket sorgligt att lämna, samtidigt som det kommer bli underbart att komma hem!

 

Hemmagjorda Bloody Mary

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback