Ner 1,5 kilo..

2011-06-04 @ 00:04:07

Oj vad jag är trött! Sitter på biblioteket och pluggar och funderar på att gå ut på gräsplätten utanför och sova lite. Vet inte om det är så passande, men jag kan knappt hålla ögonen öppna trots att jag nyss druckit en soyalatte. Vi ska snart ta en fika så får väl ta en kaka eller något så jag får en liten sockerkick!

 

Det är i alla fall underbart väder idag, så det var inga som helst problem att ta mig upp och gå och träna imorse :) Det var riktigt härligt att äntligen börja träna! Och ja, jag vägde mig som jag har velat göra i några veckor. Jag trodde ju att jag hade gått upp något kilo, men nej - jag hade gått ner typ 1,5 kilo. Så det är bara att börja käka lite mer per dag. Illamående är ju inte så farligt längre, så det ska nog inte bli något större problem. Jag har ganska lågt BMI och enligt uträkningar ska jag helst gå upp lite mer än normalt under min graviditet, så det är nog inte så bra att går ner, trots att det bara är i början...

 

Nu får jag väl försöka hålla ögonen öppna lite till och läsa några sidor till innan det är dags för den efterlängtade fikapausen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback