Nu släpper vi bomben

2011-06-19 @ 19:00:41

Idag har jag berättat att vi ska ha barn för ytterligare två vänner. En av dem har inte facebook, så vi har inte haft någon kontakt alls när jag har varit iväg, så jag hade ingen koll på hennes liv. Men det visade sig att hon är höggravid! Helt otroligt, hur länge har jag varit borta egentligen!? Det är hur kul som helst i alla fall för vi kommer att vara mammalediga tillsammans under mina första fem månader :) Min andra vän jag berättade för idag blev självklart superglad, men inte så förvånad faktiskt, hon hade nog väntat sig att det skulle komma ganska snart. Hon vet ju hur mycket jag har längtat efter att få barn. Det är riktigt kul att berätta för vänner att jag är gravid, så kul att se allas reaktioner och hur glada de blir! Så det är skönt att jag går in i vecka 12 imorgon, så nu behöver vi inte vara hemlighetsfulla längre! Jag har några vänner till jag vill berätta för själv så de inte får reda på det genom någon annan.

 

Jag har fortfarande ganska kraftig jetlag från resan hem. Känner mig trött i stort sett hela tiden, men kan inte sova på natten. Tur man är ledig :) Hoppas på en lång natts sömn inatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback