Renoveringsplaner

2011-06-02 @ 02:07:02

Nu har jag äntligen fått nytt hopp när det gäller renoveringen av vår lågenhet. Vi vill bygga upp till vinden så det blir en etagelägenhet, men har inte kommit på någon bra lösning - förrän nu! Tror jag. Björn kom på en superbra idé hur vi kan lösa det. Men vi har inte pratat med styrelsen än, och Björn har precis mailat till vår arkitekt. Hoppas på positiv feedback :) Hade nästan tappat sugen när det gäller renoveringen, men nu har jag verkligen fått ny energi och hopp. Om denna lägenhet vi planerar blir verklighet, kommer vi att ha vår drömlägenhet om lite drygt ett halvår!

 

Nu ligger jag på soffan (och kollar på vänner) efter en STOR lunch på en riktigt god italiensk restaurang. Inte van vid att äta så mycket på en gång, så nu, tre timmar senare, känner jag min nästan fortfarande mätt. Blir så lycklig när jag får i mig en ordentlig måltid, känns som jag mest småäter annars hela tiden. Idag är det andra dagen i rad som jag inte mår så illa. Hoppas det varar! Nu börjar stenhårt pluggande inför alla tentor nästa vecka, så det hade varit bra tajming om jag börjar må bra nu :)

 


Kommentarer
Postat av: Annie



åhh vad spännande det låter med nya renoveringsplaner!! Ser fram emot att få höra mer om dem inom kort :) Du är så saknad här i Malmö! Kramar till dig och magen :)

2011-06-02 @ 17:43:54
Postat av: Elina

Ja, det är så spännande! Håll tummarna för oss att föreningen och arkitekten också gillar våra planer :) Saknar dig också vännen! Ses snart ju :)

2011-06-02 @ 17:51:21
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback