Sista tentan avklarad!

2011-06-08 @ 06:52:05

Nu har jag äntligen skrivit min sista tenta för denna terminen, känns underbart skönt! Bara hösten kvar att plugga, sen är jag färdig ekonom (och färdig att föda, haha) Tentan gick mycket bättre än väntat, eller det kändes så i alla fall :) Nu är det sommar och jag har en dryg vecka kvar i USA nu innan jag åker hem och det känns perfekt. Det kommer att bli riktigt mysiga sista dagar här! Och sen kommer det bli underbart att komma hem till min älskling, och självklart även till vänner och resten av familjen!

 

Nu tänkte jag avsluta dagen med en film och imorgon planerar jag att ha sovmorgon, sen gå till Dixon och träna och senare även gå en runda till mina lamadjur. Kanske tar med min kameran så jag kan visa er dem - de är så söta! Det finns någon typ av farm för lama och alpacka här, precis i utkanten av Corvallis, och när jag är ute och går så är det min favorit runda :)

 

Ha en bra dag alla hemma i Sverige!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback