Sommar i Corvallis

2011-06-05 @ 01:24:41

Nu har äntligen sommaren kommit till Corvallis i Oregon :) Tanken var att jag skulle börja dagen på gymmet, men när jag började gå dit och kände den härliga sommarvärmen, så vände jag och gick hem och lämnade mina saker för att istället ta en lång power walk. Och lång blev den - 1 timme och 20 minuter, varav lite av tiden gick till joggande. Det var en helt underbar tur i naturen ut till vårt närmsta lilla berg.

 

De senaste dagarna tycker jag faktiskt att min mage har börjat puta ut lite, den är aldrig platt längre, inte ens på morgnarna. Känns kul! Så om två veckor när jag kommer hem, så kommer den nog definitivt synas, i alla fall för dem som vet om att jag är gravid. De andra kommer nog bara tro att jag gått upp i vikt efter mitt halvår i USA, haha!

 

Nu sitter jag på biblioteket och pluggar. Det går segt. Jag är så trött. Men nu är det mindre än en vecka tills jag är färdig med alla tentor, så det ska jag väl kunna fixa!

 

Back to work!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback