Thanks mom!

2011-06-12 @ 07:34:30

Körde precis och lämnade Meru på en fest, känner mig redan som en mamma, och desto mer när Meru kallar mig mom! Självklart kan man gå på fest trots att man är gravid, men en fyllefest med massa droger och skit är ändå inte min grej, plus att jag vet att jag blir trött så mycket snabbare när jag är nykter. Så istället tänkte jag krypa ner i sängen, ringa till min älskling, kolla en film och sen sova min sista skönhetssömn i Corvallis :) Jag och Meru (Jessica fastnade med sin pojkväns familj) hade i alla fall en underbar kväll på Big River med massa god mat och efterrätt så klart :)

 

Sista kvällen i Corvallis

 

 

 

Imorgon blir det en gång dag i bilen, men vi tänkte stanna vid Woodburn (ett super bra outletcenter) och shoppa lite. Så blir trippen till Seattle lite roligare och inte lika lång! God natt! Och ha en fin dag, ni som är hemma i Sverige!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback