..."trött och orkeslös"

2011-06-06 @ 04:41:09

Vilken pärs att plugga till tentor när man är gravid i 8+6! Jag läste nyss på blimamma.se om vecka 9 där det stod ...denna utspädning av de röda blodkropparna kan leda till anemi och att du känner dig trött och orkeslös... Japp jag kan känna det! Jag var nyss tvungen att ta en tupplur (klockan sex på kvällen!) för att mina ögon gick i kors och jag kunde inte läsa längre. Men jag vet inte om det hjälpte så mycket, snart ger jag upp för dagen. Två tentor imorgon och en i övermorgon, ser INTE framemot det. Men när det är klart så ska jag färga håret, gå på manikyr och allmänt börja ta hand om mig igen!

 

Så, nu har jag klagat av mig lite. Ursäkta. Men nu kanske jag orkar plugga lite till bara för det :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback