Underbara Karlskrona

2011-06-28 @ 23:26:34

Ytterligare en underbar dag i Karlskrona har passerat och jag är precis lika trött som alla andra kvällar. Efter det att klockan slår åtta så längtar jag efter sängen, men man måste ju hålla sig vaken lite längre och vara social med älsklingens familj.

 

Idag har jag och älsklingen mest slappat i solen på Stumholmen med varsin tidning, massa frukt och kakor. Lite mammaklädesshopping blev det dock idag också. Mina shorts börjar bli lite väl tajta nu, så det blev ett kjolinköp på Polarn och Pyret. Det finns ju inte så många mamma butiker att välja mellan i Karlskrona; bara H&M och Polarn och Pyret som har mammakläder här tydligen. Men jag hittade i alla fall en bra svart kjol som jag tror finns utrymme att växa i under sommaren.

 

Som vanligt åkte vi ut till Björns brors familj för lite middag ikväll. Fullt ös som vanligt med deras två söner. Och Björn fick öva lite på papparollen när han nattade lilla Leo :)

 

Älskling och Leo

 

 

 

Imorgon blir det nog Kålö större delen av dagen. Det ska bli riktigt mysigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback